Връщане и замяна

Можете да върнете или замените с друг размер, или с друг артикул Вашата покупка, в срок до 14 дни след получаването й.

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • Производствени дефекти на стоката;
  • Несъответствие с обявения/поръчан размер;
  • Объркване на поръчката.

Ако това се случи свържете се с нас на:

Имейл: aneta_moleva@abv.bg;
Тел.: +359 888 34 24 99; +359 882 72 55 19
За да уведомите нашия екип за проблема, който имате с продукта, имейлът трябва да съдържа следната информация:

  • Име;
  • E-mail;
  • Телефон;
  • Адрес;
  • Град;
  • Държава;
  • Причина;
  • Описание на артикула, който връщате, придружен със снимка;
  • Къде е направена поръчката – https://anmo-boutique.bg/ или Facebook;
  • Вид замяна, каквото желаете (замяна за друг размер, замяна за друг артикул, заявка за връщане на парична сума);
  • Дата и номер на поръчка!!!

След като сте получили отговор от наша страна, можете да върнете закупения продукт на посочения от нас адрес.

С връщането на пратката трябва да бъдат налице следните изисквания и да са приложени към нея:

  • Уведомяване на екипа и съгласие за връщане от наша страна!!!
  • Продукта трябва да е в търговски вид с всички оригинални етикети и опаковки!
  • По продуктите не трябва да има никакви белези на пране, носене и третиране по какъвто и да било начин!!!
  • По продукта не трябва да има миризми и следи от козметични продукти!!!
  • Номер на товарителницата на пратката!!!

На e-mail, посочен от Вас ще получите точни насоки за връщане и адрес, на който да изпратите артикула.

  • При замяна на артикул, получавате новия в рамките на 5-10 работни дни. Важи само за налични артикули. При неналичност на модел, доставката може да се забави;
  • В случай, че желаете да върнете закупен артикул, сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на 15 дни, след получаване на върната стока;
  • Разходите по връщане и/или подмяна са за сметка на клиента;
  • АнМо бутик не възстановява транспортните разходи по изпращане на артикулите;
  • Връщането на парична сума се извършва на същия принцип като получаване на артикула;
  • В случай, че пратката за връщане изисква вземане или плащане на допълнителни такси, АнМо бутик си запазва правото да откаже връщането, изпратено с куриер, различен от куриера, който е посочен в имейла, потвърждаващ връщането;
  • АнМо бутик си запазва правото да откаже връщания, които са неоторизирани и/или не са изпратени в съответствие с Правилата за връщане, описано подробно на уебсайта.

В случай на неразрешено или нестандартно връщане, стоката ще бъде върната  на адреса за доставка, посочен в оригиналната поръчка. Ако бъде прието неоторизирано връщане, АнМо бутик ще приспадне 10% административна такса от сумата за възстановяване.

За всеки проблем, който не е споменат изрично, е в сила европейската нормативна уредба за търговията на далечни разстояния.

АнМо бутик не приема върнати продукти, които не отговарят на описаните по-горе условия.                    

Aко желаете да върнете или замените продукт, можете да го направите, като следвате стъпките по-долу.

ПРИЛОЖЕНИ ДОКУМЕНТИ

A - Фактура

B - Форма за връщане и замяна

C - Товарителница на DHL или ЕКОНТ

С ГРИЖА ЗА НАШИТЕ КЛИЕНТИ

За въпроси или допълнителна помощ, моля, обадете ни се на:
0882 725519

или ни пишете на  e-mail:
aneta_moleva@abv.bg

От понеделник до петък между 10:00 ч. и 17:00 ч.

ЗА ПРАТКИ С DHL

Моля, подгответе следната информация:
1. DHL телефон: 0700 17 700;  +359 (2) 9309400
2. Aдрес за връщане:
6300 Хасково, жк.Орфей бл.32 ап.24
3. Адрес за приемане (това е вашия адрес)
4. Попълнете формуляр за транспортиране и превоз на товари C

ЗА ПРАТКИ С ЕКОНТ

Моля, подгответе следната информация:
1. Телефон: 0 7001 7300
2. Aдрес за връщане:
6300 Хасково, жк.Орфей бл.32 ап.24
3. Адрес за приемане (това е вашия адрес)
4. Попълнете формуляр за транспортиране и превоз на товари C

СТЪПКА 1

Използвайки приложеният формуляр за обмен и връщане B, посочете кои елементи искате да върнете/замените и причината за това.

СТЪПКА 2

Поставете формуляра B за обмен и връщане, заедно с артикулите, които искате да върнете/замените в оригиналната опаковка.

СТЪПКА 3

Ако желаете да замените артикул, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, за да запазите новия размер.

СТЪПКА 4

Свържете се с DHL за пратки в чужбина или ЕКОНТ за пратки в България.

СТЪПКА 5

Запазете обратната разписка от куриера. Ако това е DHL трябва да получите формуляр C за транспортиране и превоз на товари. Затворете пратката старателно.

СТЪПКА 6

След като получим пакета, ще потвърдим получаването.

СТЪПКА 7

Сумите за всички одобрени рекламации ще бъдат възстановени възможно най-скоро (валута, сметка и начин на плащане, използвани за първоначалната покупка). Ако става въпрос за предварително договорена размяна, то тя ще бъде изпратена незабавно.